Rabu, 16 Mac 2011

Satu Perpisahan yang sudah djangka..

sory la law buat korang tunggu lama tuk  dengar sambungan cita nie..........................

B dan C terus bersama... merancang hari depan.. menjaga satu sama lain..rasa sangat bahagia seperti tidak wujud A dalam hidup mereka... mereka lupa yang A masih lagi sebahagian dari cerita mereka... C lupa yang dia perampas, merampas kekasih kawannya sendiri.. B pula lupa yang dia mempunyai orang lain dalam hidupnya... B tidak pasti dengan siapa dia nak teruskan hubungan.. C memahaminya, A pula meyayanginya... dua-dua dia sayang cuma dia xtahu yang mana betul-betul myayanginya... pada C hidup dia tidak tenang kerana B belum membuat keputusan.. hari berganti hari........ masa pun terus berlalu. 1 ari C telefon B, B cakap padanya A ada telefon...
B : awak tadi A telefon saya..
C: so kenape????
B: saya kesian la kat dia..
C: kesian nape??? ape dah jadi???
B: dia bgtaw saya yang saya dah berubah dah x macam mula2 dia kenal dlu..
C: ape awak bgtaw kat dia...
B: saya just cakap saya sbuk.. exam dah dekat.. tp awak mmg betul ape dia ckp sejak saya kenal awak saya dah jarang msg dia..banyak masa saya hanya dengan awak... awak macam ne nie????  ape saya nak wat nie...
C: awak sayang sape sebenarnya??
B: ntah la... saya sayang dua2... awak memahami saya... dia x... cuma kenape saya x jumpa awk dulu ye..
C: 2 la yang dinamakan jodoh....
B: awak tolong la.. ape saya nak wat nie???
C: boleh kew awak tinggalkan dia???
B: ntah la.. saya kesiankan dia.. ari2 bila kami gaduh dia nangis.. td pun dia nangis... saya kesian la kat dia..
C: eeerrrrrrrrrmmmmmmmmmmm
B: lagipun dia dah ckp kat mak dia yang kami bkawan... saya buntu la awak...
C: law macam 2 awak lepaskan la saya.
B: saya sayang awak... saya happy sangat sejak kawan ngan awak....
C: habis dah 2 jew jalan yang ada.. nak suh awak tinggalkan dia x mungkin kot awak akan lakukan..
B: boleh x saya nak dua2..
C: x boleh...
B: kita kawan ekkk
C: tgk la dlu..
B: awak jgn la mcm nie.. saya sayang awak... bg saya masa k..
C: lagi lama lagi saya akan syg awak.. lebih baik bpisah sekarang jew...
B: awak jgn la mcm nie... sy happy taw kawan ngan awak..
C: xpe la awak.. bye..
B: awak
2 la yang berlaku.. korang dah boleh agakkan ape yang berlaku lepas 2... B tetap dengan A.. dan xde lagi Kisah C dalam cerita nie... kawan C iaitu S da ckp lelaki macam B 2 bukan nya leh pcaya sangat.. lebih baik tinggalkan dari terus bersama... tapi bg C, B x bersalah.. bak kata pepatah tepuk sebelah tangan xkan berbunyi... Tamat sudah Kisah A,B dan C.. thank sbb sudi baca.. jumpa lg dalam cita len ekkk (pesanan B pada C.. awak jgn men hujan taw mggu nie... jaga diri baik)

 

1 ulasan:

  1. bagus.. kumbang bukan seekor.. mungkin jodoh si c dgn yg len kot... p/s: jgn tikam belakang kawan anda.. huhuhuhu...

    BalasPadam