Selasa, 2 Oktober 2012

Aku dan lelaki itu..


aku dan lelaki tu dah kenal lama dah hampir setahun... dan kami pernah couple.. tp break... di sebabkan aku kenal keluarga dia so aku ngan dia x leh alri jauh.. mesti jumpa jugak....
nak dijadikan cerita.. baru2 nie kakak dia kawen.., kakak dia jugak merupakan kawan aku n ofismate aku... so bertemulah lg aku dan dia...
lepas pada kenduri 2 ada jugak aku ajak dia couple balik tp dia tolak... tp selang 2 minggu mcm 2 dia msg aku.. terkejut beb.. dia ajak aku couple balik.. tp aku ambik masa seminggu jugaklah memikirkan perkara 2...
dan akhirnya aku terima.. hampir 2 minggu hubungan kami berjalan dengan lancar dan jayanya.. tp aduhai perangai ketidakyakinan dia dtg balik.. so dia ckp kat aku kita kawan je la dlu.. so aku nak wat mcm ne... terpaksa la aku berundur sekali lg.. dan aku dah malas nak fikir lg pasal dia....   so The End....

hehehhee ntah ape2 lah aku nie...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan