Isnin, 21 Mac 2011

My Konvokesyen Day

20/03/2011..
Adalah hari bersejarah dalam hidup aku.... detik2 yang dtggu oleh semua orang yang bergelar pelajar...
hari konvo kesyen aku..
Raptai kami pada hari sabtu 19/03/2011.. bermula pada pukul 8.00 pagi. sampai jew kami kat depan dewan trus kena bratur tuk ambik kad pintar.. then kami dikehendaki masuk kedalam dewan tuk mendengar taklimat....
nie pic masa dengar taklimat.. x la dengar sangat.. men banyak...




lepas dengar taklimat kami perlu mengambil jubah... masa 2 hanya Tuhan yang tahu betapa gamatnya suasana.. memang x mcm yang dijangka.,. keadaan jadi huru hara.... penat jugak la terpaksa masuk satu khemah ke khemah lain.. angin pun ada...... dari kul 12 beratur sampai kul 2.30 bru la dapat ambik jubah konvo..... angin2.... hehhehehhehhe

hari konvo pun tiba...
ari nie kami start lewat ckit.. kul 1.30 dkehendaki untuk berada dipoli.. tuk maklumat suma kmi kena sesi petang 2 yg lewat ckit 2....

nie pic masa nak bsiap.. tudung macam hampeh.. susah tul la nak pakai..


                                           suma pakat x jadi.. hehehhehehhee

Kul 12 lebih kami bertolak ke Poli.. saje la btolak awal takut jem la plak... sampai poli kami terus ke dewan kerana majlis akan bmula x lama lagi.. ketaqnya x payah ckp la.... huhuhuhuu
Tapi Alhamdullilah semuanya berjalan ngan lancar walaupun sedikit lewat....


antara family yang  datang.. thank taw sbb dtg..
 dah tukar tudung.. tudung yang diorang bagi x cantik.. hehhehe

                                                 bersama ahli2 keluarga...

                                                             ehh apahal lak nie????

                                                     Aku kew 2???? :)

 hehheheeh... k la dah hbis.. best sgt.. thankz sbb luang masa kat cnie..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan