senyum sendiri..

Bila ingat blik pasal ex2 boy nie bukan rasa nak marah tp dia dpt mbuatkan aku tersenyum sendiri..
nak taw x kenape???
dulu masa belajar aku dok umah sewa.. depan pada umah aku da student jgk tp lelaki lah..
mula2 2 ok... sebab dok apartment so susah lah ckit nak kuar.. then aku pun lepak lah kat balkoni @ beranda umah aku 2.... dok lam sebulan baru aku perasan depan umah aku 2 da sorg ahlinya pun suka dok kat balkoni jgk.. kdg2 sampai 2 3 pg pakat dok cangak kat balkoni masing.. padahal x kenal pun ann.... tgk muka sgt pun x... rupa2nya dia ada agenda.. x lama pada 2 dia dok wat isyarat minta no fon.. hehehhehhe malu siot.. 2 niat dia rupanya..... aku malu then terus masuk umah... sebenarnya malu tp mahu coz aku pun dah lama dok usha dia siap leh hafal no plat moto dia.... hehheheh... dia dok wat2 isyarat 2 kwn aku nmpk, so kwn aku tnya aku nak bg kew.. aku ckp bg lah.. hehhehe.. x lama pastu dia col.. then kami mula bkawan n couple.... srkg kami dah x couple tp kawan baik.... nak tgk x muka dia.. hehehhehe...  2 kat bwh 2 lah dia.....
       Abu Zar Bin Zakaria.. ( my best friend)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

zaman kanak2..

Renungkan dan selamat beramal......

ape kes nie???